Велосипедни маршрути

1. Село Стоилово – м.Тракийски лагер – м.Петрова нива – с.Звездец – веломаршрут
    Дължина – 24 км. От село Стоилово по горски път, последователно преминаващ край параклисите“Св. Илия“,“Св. Троица“ и“Св. Богородица“, стигате до м. Тракийски лагер, с едноименна почивна станция. Оттам, отново по горски път, стигате до м. Петрова нива. Тук маршрутът се включва в асфалтиран път за село Звездец, минаващ покрай защитена местност“Велека“. В м. Пърнарът се открива пленителна гледка към меандрите на р. Велека и вечнозелена средиземноморска растителност. След около 6 км се намира м. Чешменски поляни, в която можете да отдъхнете в туристически заслон, оборудван с чешма, огнище и санитарен възел. След кратката почивка маршрутът минава покрай селищните могили в м. Махмутьово, параклисите“Господьово манастирче“ и“Св. Петка“ и влиза в с. Звездец.
  2. Село Младежко – по р. Младежка – главен път Бургас – Малко Търново – м.Тракийски лагер – с.Стоилово – с. Бръшлян – веломаршрут
    Дължина на маршрута – 45 км. Стартира от село Младежко. Преди това може да се посетят живописните извори на река Младежка. Намират се над селото в скалист каньон, сред вековна габърова гора. Първата част от маршрута следва асфалтова отсечка, която се включва в главния път Бургас – Малко Търново. След като се стигне до разклона, се продължава в посока Бургас за около 400 м. От първото отклонение вдясно започва чакълен път, който се вие покрай река Младежка. Някои от мостовете са срутени и имате възможност да газите в реката. Тя е плитка, стига едва до коляно, водата е приятно топла и спокойна. Карането е приятно, с умерен наклон надолу. Не след дълго долината се разширява, появяват се отклонения и трябва да се следва винаги посоката на реката. Пътят достига до подножието на местността Петрова нива в местността Тракийския лагер, където е водосливът на реките Младежка и Велека. От там, през реката, след стръмно изкачване се достига до село Стоилово. След приятен отдих в селските кръчми и разглеждане на кошничарската работилница, в противоположния край на селото по черен път поемате за село Бръшлян. След около 6 км излизате отново на шосето Бургас – Малко Търново в посока Бургас. На километър по-надолу се отклонявате вляво по чакълен път, който води до селския параклис „Св. Пантелеймон“. Оттам, вдясно през букова гора, достигате и до самото село Бръшлян.